19
سپتامبر

بازسازی جلوه داخلی ساختمان

بازسازی جلوه داخلی ساختمان به بازسازی فضای داخلی، شامل اتاق‌ها، آشپزخانه، حال و پذیرایی، سرویس‌های بهداشتی و …گفته میشود. این روش بازسازی می‌تواند به تعویض کاشی‌ها، در و پنجره‌ها، تزیینات سقف ، دیوار و کابینت‌های آشپزخانه محدود شود و یا می‌تواند بسیار عمیق‌تر مانند تعویض لوله کشی‌ها، تعویض تأسیسات برقی ساختمان، حذف یا اضافه کردن کانال کشی کولر آبی و گازی، تعویض کاشی کاری‌های سرویس‌های بهداشتی و تعویض کابینت‌ها و تغییر فضای داخلی آشپزخانه باشد که باعث شیک شدن و تعمیر مسکن شما میباشد و بیشتر امروز در باسازی نمای داخلی از پروژه های بروز و پیشرفته که بسیار جذاب و کاربردی استفاده میکنند. ماننده عکس های زیر

نا کفته نماند ما در این صفحه قصد داریم فقط بازسازی جلوه داخلی ساختمان را مورد برسی قرار دهیم و اگر مایل به به کسب اطلاعت راجب بازسازی نمای بیرونی ساختمان هستید میتوانید به این صفحه در سایت گستر آرشیت مراجعه کنید.

و علت اصلی بازسازی با توجه به افزایش قیمت مسکن که در طی ۳۰ سال گذشته طبق مقایسه توسط  کارشناسنان اقتصادی تخمین زده شد قیمت طلا و دلار حدودا ۱۸۰ برابر شده در حالی که مسکن ۱۲۰۰ برابر شده است که نشان می‌دهد این بخش ذاتا ظرفیت دارد و علت اصلی آن کمبود عرضه نسبت به تقاضاست و  در حالی که بسیاری از افرادی که به فکر خرید خانه‌ای جدید با طراحی حرفه‌ای بودند بودجه خود را به بازسازی خانه هایشان نسبت به خرید مسکن ترجیح دادند  . و همچنین بسیاری از افراد اگر چه مشکل مالی نداشتند اما به دلایلی ماننده ، خاطرات ، آب هوا ، منطقه و … به خانه خود علاقه داشتند و قصد ترک آنجا را نداشتند و به همین دلیل تصمیم به باسازی مسکن خود گرفتند .  اما ما در این مقاله قصد داریم، بازسازی جلوه داخلی ساختمان را تعریف کنیم و مراحل آن را شرح دهیم و در انتها یک تخمین قیمت برای انواع بازسازی جلوه داخلی داشته باشیم. از شما دعوت می‌کنم با ما همراه شوید. واگر سوال پیشنهاد و یا انتقادی داشتید خواشحال میشیم در بخش نظرات با در میان بزارید.

 

بازسازی نمای داخلی ساختمان
بازسازی نمای داخلی ساختمان

با سازی آشپزخانه و اهمیت آن در بازسازی جلوه داخلی 

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه است که بدلایل رفت آمد زیاد بیشتر در معرض رطوبت و تخریب قرار دارد. و به همین دلیل بسیار سریع‌ تر نیاز به مرمت پیدا می‌کند. به طور کلی در بازسازی جلوه داخلی ساختمان، ترمیم و بازسازی آشپزخانه از دیگر بخش‌ها زمان بیشتری می‌طلبد زیرا تأسیسات برقی و مکانیکی زیادی دارد. از جمله لوله کشی آب و گاز،کاشی کاری ، سیم کشی نصب کابنیت، و دیگر منظومات آشپز خانه

بازسازی نمای داخلی ساختمان
بازسازی نمای داخلی ساختمان

تبدیل آشپزخانه قدیمی به آشپزخانه اوپن یا باز از جمله پرطرفدارترین آشپزخانه است ویکی مهم ترین بخش های بازسازی جلوه داخلی ساختمان میباشد . تغییر و جاگیری برخی لوازم آشپزخانه مانند بردن سینک ظرف‌شویی به پشت پنجره یا پنهون کردن از دید زیاد، خارج کردن لباسشویی از آشپزخانه و ساخت یک فضای مجزا برای شستشوی لباس‌ها، تعویض کاشی‌ کاری دیوار آشپزخانه یا ترمیم کردن آن، ترمیم کفپوش یا تعویض آن در صورت لزوم، تغییر جای‌گیری کلید و پریزها با توجه به تغییر در جای‌گیری وسایل نیز ضروری به نظر می‌رسد. ناگفته نماند که تغییر جای آبگرمکن یا پکیج از آشپزخانه به بالکن یا اتاق لاندری نیز از جمله بازسازی‌های مهم و کاربردی است که عموماً در بازسازی آشپزخانه هانجام می‌شود.

 کابینت و اهمیت آن در بازسازی آشپزخانه 

مدل های کابینت بسیار زیادی در حال حاضر وجود دارد اما ما برای شما اینجا بهترین هاشو گل چین کردیم که شامل کابینت آشپزخانه ام دی اف، کابینت های گلاس، کابینت ممبران، کابینت روکش چوب وکابینت چوب، کابینت فلزی، کابینت استیل و کابینت پی وی سی (pvc) میباشد. . همان طور که در بالا بهترین موضوع ذکر کردیم مدل هایی بسیار متنوع و جذابی وجود دارد که بهترین هاش رو در بالا نام بردبم  و حتما از دیدن اون ها بسیار لذت خواهید. کابینت ها به طور کلی در جذابیت و بازسازی نمای داخلی ساختمان شما بسیار موثر میباشد. اما شما باید با در نظر گرفتن طرح چیدمان خانه خود نوعی از کابینت ها را انتخاب و بعد از آن آشپز خانه ای خود را  و تزئین کنید. اما اگر از طرح چیدمان و دکور چیزی نمیدانید میتوانید جهت اطلاعات به این صفحه مراجعه کنید.

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

پس از آشپزخانه سخت‌ترین بخش بازسازی جلوه داخلی ساختمان، بازسازی سرویس‌های بهداشتی و حمام هاست زیرا در این مکان‌ها نیز بخش های مهم و پیچیده ای  در بازسازی به کار رفته و همچنین تأسیسات برقی و مکانیکی زیادی حضور دارد.  از جمله تعویض کاشی‌ کاری کف و دیوار، تعویض سنگ دستشویی، اضافه کردن دستشویی فرنگی به سرویس خانه‌های قدیمی، اجرای سیفون برای دستشویی ایرانی به منظور عدم ورود بوی فاضلاب به داخل دستشویی و راحت تر شدن در آنجا ، تعویض روشویی، شیرآلات و ایجاد یک کابین دوش یا نصب جکوزی در حمام‌های بزرگ از جمله مهم‌ترین بازسازی‌های این دو مکان است.که تمام این بخش ها را به شما کامل توضیح خواهیم داد.

 مراحل بازسازی سرویس بهداشتی   

همان طور که در بالا ذکر کردیم بعد از آشپز خانه  نه تنها سخت ترین بخش بازسازی جلوه داخلی ساختمان، بازسازی سرویس بهداشتی ها و حمام هاست بلکه  که یکی از جمله با اهمیت ترین  قسمت های بازسازی نمای داخلی ساختمان میباشد زیرا از چمله نیاز های مادی مردم به نظر می آید  و ما قصد داریم که در اینجا مراحل بازسازی سرویس بهداشتی را کامل به شما شرح دهیم با ما بشید. به صورت کلی مراحل باسازی سرویس بهداشتی به 2 بخش تقصیم میشود. مغزی و بیرونی آن بخش  بخش مغزی آن بیشتر به کنده کاری های داخل دیوار گفته میشود ماننده: لوله کشی آب داخل دیوار و نصب سیفون بر روی دستشویی های قدیمی و فرسوده  که برای بازسازی بخش مغزی  باید هزینه و وقت زیادی صرف کنید که ما توصیه میکنیم که اگر از بخش مغزی توالت شما نیاز به بازسازی دارد بهتره کلا تخریب و از اول بازسازی کنید چون که اگر بخش داخلی دیوار ضیف باشد سرویس بهداشتی نمیتواند در مقابل حوادث طبیعی مثل زلزله و غیره دوام بیاورد که اگر باز شرایط تخریب را نداشتید میتوانم یک راه حل به شما بدهم شما میتوانید انجاهای که لوله کشی شده اگر لوله ها سالمه که دست نزنید و اگر سورخ شده یا ترک برداشته  و یا ترکیده فقط مسیر های لوله کشی را کنده برید تا جای که لوله تخریب شده پیدا بشه و بعد از تعمیر میتوانید هر 6 ماه یک با به ضخامت 1 سامتی متر به دیوار توالت گچ بزنید تا زمانی که بتوانید اون دیوار ها رو تخریب و بازسازی کنید و اما بخش بیرونی  خیلی ساده تر و راحت تر بازسازی میشود و یک الی دو روز بیشتر زمان نمیبرد بازسازی بیرونی اهمیت زیادی روی دکور فضای سرویس بهداشتی دارد که میتواند به شخص کاربر آرامش دهد و برای بازسازی بیورنی و قت زیادی نیاز نیست اما باز هزینه زیاده نه به اندازه بخش داخلی دیوار اما به اندازه سه چهارم بخش داخلی دیوار هزینه بره برای کم کردن هزینه میتوانید از کاشی های ارزون تر و ساده تر استفاده کنید  که من به شما کاشی تروارتینو رو معرفی میکنم اما برای کسانی که میخواهند هزینه زیاد و جنس بهتری در بازسازی نمای داخلی ساختمان یا همون توالت استفاده کنند ما به شما  کاشی های پالرمو، میکل آنجلو، بست تایلد و کرنلین پیشنهاد میکینم.

 

بازسازی سرویس بهداشتی و اهمیت آن در بازسازی نمای داخل ساختمان
بازسازی سرویس بهداشتی و اهمیت آن در بازسازی نمای داخل ساختمان

 

اما امروزه بیشتر خانه ها داخل حمام هایشان از توالت فرنگی استفاده میکنند. و اگر مایل به آشنایی با این روش کار هستید ما طریقه نصب و بازسازی انهارو در بخش  باز سازی حمام ها شرح خواهیم داد با ما همراه باشید و اگر تمام این راه ها برای شما پیچیده و سخت به نظر میرسد ما با مهندسین با تجربه و حرفه در خدمت شما عزیزان گرامی هستیم  و همچنین اگر سوالی یا انتغادی در رابطه با بازسازی نمای داخلی ساختمان دارید خوشحال میشیم در بخش نظرات با ما در میان بگزارید .

مراحل بازسای حمام

همان طور که در بالا به آن پرداختیم حمام ها جز سخت ترین و با اهمیت ترین قسمت بازسازی نمای داخلی ساختمان میباشد اما مراحل بازسازی این بخش نسبت به سرویس بهداشتی کمی ساده تر میباشد مراحل بازسازی حمام ها باز هماننده سرویس بهداشتی به دو بخش تقسیم میشود بخش بیرنی و مغزی اما خوشبختانه حمام ها در ایران نسبت به سرویس بهداشتی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و به همین دلیل آب زیادی در آنجا مصرف میشود و بیشتر در معرض نم زدگی و تخریب دیزایین قرار میگیرد دوستان توجه کنید تمام این صحبت های که راجع به بازسازی  میشود فقط و فقط مخصوص خونه های قدیمی و فرسوده که نیاز به بازسازی دارد میباشد. و دوستان  حتما به شما سوال پیش میاید که پس خونه های جدید چی ؟ خونه های جدید به علت ساخت حرفه ای و دخالت شهرداری از امنیت کامل برخوردار است و به بازسازی نیاز ندارد بجز  بعضی از خونه های استسنا که به دلایلی مثل ضربه خورده گی ، زلزله شدید که باعث ترک در دیوار ها شده و نیاز به بازسازی دارد و بازهم زیاد وار بازسازی نمیشود به اصطلاح نیاز به نو سازی پیدا میکند .  به یاد داشته باشید که  حموم ها به علت برخورد آب زیاد بیشتر در معرض نم زدگی و تخریب دیزایین قرار دارد که برای حله این مشکل فقط دو راه و جود دارد یک از کاشی های مستحکم و درز گیرهای با کیفیت استفاده کنید که برای تهیه درزگیر میتوانید به مصاله فروش ها  مراجعه کنید و راه دروم انیکه کلا تخریب و از نوع بازسازی کنید. توجه داشته باشید دوستان که اگر قصد خرید خانه ای را  دارید  که نیاز به بازسازی دارد کاملا به این موضع توجه کنید که دیوار ها پایه های ان خانه از چه مصالحی ساخته شده و اگر مصالحه باکیفیت و مورد قبول بود میتوانید با مشاوره انرا خریداری کنید اما اگر به حد کافی آنها قوی و مستحکم نبود از خرید آن خانه صرف نظر کنید و اینکه این موضوع کاملا بحثش جداست و ما در آینده حتما مقاله مفصل برای شما تهیه خاهیم کرد.

 

بازسازی حمام ها و اهمیت آن در بازسازی نمای داخلی ساختمان
بازسازی حمام ها و اهمیت آن در بازسازی نمای داخلی ساختمان

از بحث درو نشیم اگر به یاد داشته باشید ما در قسمت بازسازی سرویس بهداشتی به بحث توالت فرنگی در بخش بازسازی حمام ها اشاره کردیم بسیاری ازمردم در سرویس بهداشتی و هچنان در حمام خود از نصب توالت فرنگی دریق نمیکنند نصب توالت فرنگی داخل توالت ها و حمام ها در بازسازی نمای داخلی ساختمان اهمیت حائزی دارد و اگر شما قصد نصب توالت فرنگی را دارید باید چند نکته را در نظر بگیرید یک: باید فضای کافی در نصب توالت فرنگی داشته باشید دو: باید مهارت کافی در لوله کشی و نقشه پردازی آن داشته باشید. و شما میتوانید با مشاوره در این رابطه با مهندسین با تجربه و حرفه ای ما به خواسته مورد نظرتون برسید .

 

نصب توالت فرنگی و اهمیت آن بازسازی نمای داخلی ساختمان
نصب توالت فرنگی و اهمیت آن بازسازی نمای داخلی ساختمان

بازسازی حال و پذیرایی و اهمیت آن در بازسازی نمای داخلی ساختمان

 در این بخش از خانه، بازسازی با سرعت بالاتری پیش می‌رود. لوله کشی برای نصب و راه اندازی سیستم گرمایش شوفاژ رادیاتور، فن کوئل، گرمایش از کف و …، تعویض یا ترمیم کفپوش ساختمان، عایق کاری صوتی، برودتی و حرارتی دیوارها و کف، تعویض ، ترمیم یا اضافه کردن تزئینات در سقف، تعویض یا نو سازی در ورودی، تعویض در و پنجره‌های ساختمان، ساخت یا حذف شومینه نیز از جمله بازسازی ها مهم و مفید این بخش نیز میباشد . این بخش اهمیت زیادی در دکور و دیزاین بازسازی  نمای داخلی ساختمان دارد .

بازسازی اتاق‌های ساختمان

بازسازی اتاق‌ها نیز همانند بازسازی حال و پذیرایی نسبت به آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی سرعت بیشتری دارد. این قسمت از خانه تأسیسات زیادی ندارد و بازسازی‌های آن عمده تأن شامل تعویض کمد های دیواری‌، تعویض در و پنجره‌ ها، عایق کاری صوتی، برودتی و حرارتی دیوارها، تعویض یا ترمیم کفپوش، تعویض یا انجام لوله کشی به منظور تأسیسات گرمایشی-سرمایشی و … از جمله نکات بازسازی اتاق‌ها است . برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر وهمچنان برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

بازسازی بالکن

بازسازی بالکن عموماً هم در بخش بازسازی داخلی ساختمان و هم در بخش بازسازی خارجی ساختمان قرار دارد.  و بازسازی بالکن ها عموماََ تعویض یا ترمیم دیوار پوش و کفپوش ، اجرای پنجره دوجداره برای بالکن به منظور عایق کاری یا استفاده کاربردی از فضای بالکن، ساخت باربیکیو در بالکن‌های بزرگ و … از جمله بازسازی‌های صورت گرفته در بالکن، تراس یا ایوان است.

سخن پایانی

روش های بازسازی ساختمان ها و بناهای مختلف بسیار متنوع بوده و عنوان کردن همه ی این روش ها و سبک ها تنها در یک مقاله نمی گنجد . مهندسان کشورر عزیزمان با سال ها تلاش و آموزش و طی کردن مراحل مختلف ، خود را در جایگاهی قرار می دهند که به تمامی اصول و روش های بازسازی ساختمان ها آشنا و مسلط شده و توانایی نوسازی و نو آوری را در این عرصه ، با خلاقیت هرچه تمام تر به نمایش گذاشته و هنر اصیل و بلند پایه ی خود را به رخ بکشند . شرکت سپهر گستر آرشیت با مهندسانی با سابقه درخشان و علم و دانش به روز با جدید ترین متد های روز جهانی آماده خدمت رسانی با استاندارترین و ایمن ترین روش های بازسازی ساختمان ، به مشتریان عزیز و ارزجمند خود می باشند . در این صفحه تمام سعی خود را کردیم که معرفیی اجمالی و کلی را برای آشنایی شما بازدید کننده گرامی ، داشته باشیم ؛ هم اکنون می توانید برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی شرکت سپهر گستر آرشیت در تماس باشید .

خدمت رسانی ایمن و مطمئن به شما مشتریان گرامی افتخار ماست .
از اینکه تا پایان این صفحه همراه ما بودید سپاسگذاریم